S2 optakt og et farvel til en stor person i Tvedboldklub Kenneth Bryde

image Kenneth Bryde til første træning i 2017
15. juni 2017 kl. 11:55

Hej Kenneth. Du står over for din sidste kamp i Tved Boldklub for denne omgang. Vi er naturligvis kede af at give slip for dig, men vi har på samme tid en forståelse for at du vil prøve dig selv af et andet sted og og med et førstehold. Vi ønsker dig held og lykke i fremtiden. Vi ser frem til du vender hjem igen ;)

Dog har du lige din sidste kamp på lørdag hjemme på Tved Stadion og inden vi giver helt slip, vil jeg gerne stille dig et par spørgsmål, som jeg håber du vil svare på:

Hvor længe har du været medlem i Tved Boldklub og hvordan har din tid været i klubben?
Jeg har været i Tved boldklub i 26 år - Jamen jeg kan jo ikke komme udenom at klubben betyder sindsyg meget for mig. Jeg har haft en fantastisk tid både som spiller og træner. Jeg kommer til at savne mine drenge og den loyalitet der ligger fra klubbens fans. Jeg har det da lidt stramt med at sige farvel til Tved, men jeg har brug for at tester mig selv af og overtage et 1 hold, og nu var/er tiden inde.

Hvad er det bedste ved Tved Boldklub som har gjort du er blevet så længe i klubben?
Det sociale aspekt og det kæmpe sammenhold der er.

Der er mange som har stillet os dette spørgsmål, som jeg ønsker dig og svare på, hvornår kan vi forventer du kommer tilbage? ;)
Svært at svare på - jeg elsker klubben, men er samtidig indstillet på at give 100% for min kommende klub/klubber, men kommer da og ser et par kampe i ny og næ :)

Hvad er din største bedrift som aktiv spiller i Tved Boldklub?
Det må nok være, at have spillet i Fynsserien.

I skal spille mod Stenstrup i jeres sidste kamp  og så på hjemmebane, hvilke forventninger har du til den kamp?
Jeg FORVENTER 3 point - for at være lidt egoistisk, så forventer jeg at mine drenge yder alt hvad de kan for at give mig den perfekte afsked.

Hvad er dit kendskab til modstanderen?
Et hold det er rykket ned, men stadigvæk levere på banen.. De er desværre for dem kommet for sent igang med at høste de nødvendige point her til sidst.

Hvad tid spilles kampen og hvorhenne?
Lørdag kl. 14.45 på Tved stadion.

Inden vi runder af, vil jeg gerne lige høre dig om du selv har noget du gerne vil ud med, Kenneth Bryde har ordet:

Jeg vil gerne have lov til at takke mine drenge for 2 fantastiske år som træner - de har gået igennem ild og vand for mig, og en træner kan ikke forlange bedre gutter end dem. Jeg ønsker selvfølgelig både dem og vores kære 1. Hold alt muligt held og lykke..

Så vil jeg til sidst sige tak for store opbakning vi har haft - det har været til UG..

Tak for denne gang - FORZA TVED 🙏

"Jeg vil gerne på Tved Boldklubs vegne takke dig for alt det du har gjort for klubben, både på og uden for banen. Du er en person som vil blive savnet og aldrig glemt, du har gjort et fremragende stykke arbejde og det kræver sin mand og overtage efter dig. Vi ser frem til at se dig tilbage i Tved om nogle år, måske før. Det er i hvertfald hvad vi håber på :) held og lykke frem over!"