Sommerhilsen fra Formanden

image "Sammen er vi stærkest"
26. juni 2017 kl. 13:54

Kære TB-venner, så er sommeren over os, måske ikke rent vejrmæssigt, men fodbolden er gået på ferie

frem til august.

Det betyder dog ikke at klubben ligger øde hen, der er jo den traditionsrige torsdags-træning for alle seniorspillere, og i kulissen arbejder både bestyrelse og ikke mindst trænerne på at forberede den nye sæson.

Året rundt er der således gang i vores lille klub og det kræver jo at Jer frivillige gang på gang stiller op

og det gør I heldigvis – tak for det. Senest i fredags til vores store Skt. Hans arrangement (det ville dog være dejligt hvis vejrguderne ville tilsmile os med lidt solskin – måske til næste år).

Og selvom I er en stor flok der gerne stiller op og hjælper til, så kan vi altid bruge flere hænder, der kan

give en hånd med når vi har brug for hjælp, det være sig som trænere/hjælpere i Ungdomsafdelingen, som hjælpere ved den årlige byfest, Tved Cup, Skt. Hans mv. – alt sammen arrangementer der giver lidt penge i kassen og som gør at vi kan holde kontingentet på et fornuftigt leje.

Også i bestyrelsen sker der fra tid til anden udskiftning og til kommende generalforsamling til november, har vores kasserer Per, valgt at stoppe efter en årrække på posten.

Det er måske den vigtigste post i bestyrelsen og jeg håber at der sidder en derude med både lyst til og

indsigt i, regnskab, som kunne tænke sig at overtage pladsen.

Har du spørgsmål til kassererposten – eller har du bare lyst til at give en hånd med, så kontakt endelig en

af os fra bestyrelsen.

Ellers vil jeg ønske alle en god sommer

Michael Bisbo