Tved går efter 3 point mod Sanderum

18. august 2017 kl. 21:52
Benhård arbejde er opskriften siger Morten Andersson

Tved boldklub har talt med Morten Andersson inden opgøret mod Sanderum.

Hej Morten! Hvad kan vi forvente os af Tved i kampen mod Sanderum?

I kan forvente at se et Tved hold som benhårdt vil gå efter de 3 point! Vi har noget vi skal ud og bevise over for os selv oven på det skuffende resultat i midt ugen mod Dalum, hvor vi aldrig rigtig fik vores spil til at køre og derfor måtte gå derfra med et nederlag. I kan også forvente at se et Tved hold som vil arbejde benhårdt for hinanden og forsøge at gøre livet surt for Sanderum spillerne.

Nu har i trænet under Julian Johnsson i lidt over en måneds tid, hvordan vil du beskrive ham som træner?

Julian er en træner som har meget fokus på at vi står rigtigt på banen og aldrig kommer i ubalance. Dette er også noget vi allerede har kunne mærke både til kampe, men også til træning, hvor der er meget fokus på netop dette. Endvidere så er Julian rigtig dygtig til at lære fra sig, og udvikle på spillerne, og derfor synes jeg at Julian er et perfekt match til Tved Boldklub med alle de unge spillere der er til rådighed.

Hvad er dit kendskab til Sanderum?

Jeg må indrømme at jeg ikke har det helt store kendskab til Sanderum. Jeg ved at de er oprykkere fra serie 2, og derfor forventer jeg at vi kommer til at møde et hold som vil arbejde benhårdt i alle deres dueller og nærkampe og som vil gå efter at stå kompakt på banen.

Hvor og hvornår spiller i?
Lørdag d. 19.08. kl. 15:30 på Tved Stadion

Truppen: