Tved har stærkt trænerteam på plads

image En stolt Torben Pedersen sammen med klubbens to dametrænere, der har underskrevet en aftale for en 1-årig periode
16. januar 2018 kl. 14:53
Der er blevet arbejdet stærkt i kulissen og i dag kan Tved Boldklub præsentere et nyt stærkt trænerteam

Tved Boldklub har fået trænerkabalen i seniorafdelingen til at gå op – og der er absolut et par interessante nye navne i trænerteamet.

Serie 1:

Cheftræner: Julian Johnson

Ass. Træner: Andy Jørgensen

Holdleder: John ’Faxe’ Pedersen

Målmands træner: Morten Johansen

Serie 2:

Cheftræner: Søren Slifsgaard

Ass. Træner: Vakant

Holdleder: Torben Fald

Serie 3:

Cheftræner: Kim Bonde Strandholdt

Ass. Træner: Vakant

Holdleder: Vakant

Dame fynserie:

Cheftræner: Morten Lynghøj

Cheftræner: Kenneth Fanefjord

Holdleder: Vakant

"Det er jo fantastisk at vi kan præsentere så stærkt et trænerteam i Tved Boldklub. Med en gammel kending i Søren Slifsgaard som 2. holdstræner, der kender både spillere og klub og en ny spændende træner i Kim Bonde Strandholdt til vores serie 3 hold – så er jeg ikke i tvivl om, at vi går en spændende sæson i møde." Udtaler Torben Pedersen fra seniorudvalget.

"Og så har vi fået Morten Johansen som Målmandstræner. At han vil give den en skalle for klubben kan både målmænd, trænerteam og klub vist kun være meget glade for. Desuden glædeligt at vi har mulighed for at tilknytte Andy Jørgensen til en permanent opgave omkring 1. holdet" Slutter næstformanden i seniorudvalget.