Tved skal møde fysiske Broby

26. august 2017 kl. 20:59

Tved skal på en svær opgave i Broby hvor der forventes en kamp med masser af fysik og fight.
Tved Boldklub har fået sig en snak med Martin Pedersen frem mod kampen:

Hej Martin! Hvad er dine forventninger til det kommende opgør?

Som de fleste ved har Tved og Broby haft en mellemværende den sidste tid og Broby har formentlig kun fået endnu mere blod på tanden efter det sidste indbyrdes opgør på Tved Stadion, hvor vi fik en storsejr. Der er med garanti lagt i ovnen til et fighter opgør, hvor det mest fokuserede og viljestærke hold vil komme bedst fra land. Broby er et fysisk stærkt hold med omdrejningspunkt om nogle rutinerede spillere. De er netop gået igennem en turbulent tid, men jeg tror ikke det er noget der har påvirket dem. Alt andet end parathed fra vores side ved startfløjt vil være uacceptabelt.

Hvor og hvornår spilles kampen?
Vi spiller på Broby's hjemmebane, søndag kl. 11.00. Kom og støt klubben og de blå ildsjæle der vil kæmpe for trøjen.

Tveds trup til kampen:

1. Michael Berry