Udmeldelse

En gang Tved, altid Tved.... eller?

Vi har gudskelov gode erfaring med, at mange vender tilbage. :-)

Men skulle det utænkelige ske at lysten forsvinder, så skal man huske at melde sig ud af TB. Udmeldelse er nemt og skal altid ske via Mit DBU under "Mine oplysninger" og klik så på "Spiller oplysninger", der finde du en udmeldelsesknap.

Alternativt kan du klikke på udmeld dig nu! Du skal logge ind for at kunne udmelde dig og din udmeldelse skal efterfølgende godkendes i Klub Office og du modtager derefter en bekræftelse.

HUSK

...at manglende udmeldelse medfører fortsat kontingentbetaling og at skyldig kontingent medfører tilbageholdelse af spillercertifikat.

Som medlem af klubben, er det dit eget ansvar, omgående at melde dig ud når du ikke spiller mere. Hvis du ikke melder dig ud inden kontingent betalingen, så refunderes pengene ikke, heller ikke hvis du er stoppet med at spille for lang tid siden.

Du får en mail ca. 1 uge inden kontingentet trækkes og du kan derfor nemt når at reagere. Det er besværligt og tager tid at sende penge retur og da al arbejdskraft er frivillig, refunderes pengene ikke.

Husk, at du altid er velkommen tilbage