Fra tilskuer favorit til serie 2 træner

09. august 2018 kl. 11:27

Tved Boldklub kan med glæde præsentere den nye serie 2 træner. Tved Boldklub har fået sig en snak med den nye træner.

Hej Novak! Tillykke med jobbet som cheftræner for serie 2. hvorfor sagde du ja til det?

Hej! Jo tak. Jeg sagde ja til det, da jeg syntes det kunne være en spændende opgave. og fordi jeg ser potentiale i drengene der løber rundt på holdet.

Hvad er dine forventninger til sæsonen?

Uha, den er svær. umiddelbart tænker jeg at vi skal have bygget på omkring den fodboldfaglige del. De kampe jeg har set og været med til, der har vi ikke rigtig vidst hvad vi skulle det er en af de ting jeg vil arbejde med. Også skal drengene også i bedre form, den kommer nok til og tage lidt tid men er sikker på det nok skal komme.

Er der kommet nogle nye ansigter til?

I
ndtil videre har jeg fået nogle gamle kendinge tilbage fra div. hold og klubber, så er sikker på vi får et godt serie 2 hold.

Det store spørgsmål, kommer du selv til og spille nu hvor du er blevet træner?

Haha, nej det gør jeg ikke, det skal godt nok se sort ud hvis jeg trækker i trøjen igen.

Du blev kåret til årets spiller af tilskuerne i sidste sæson, hvad har du og sige til det ?

Jamen det er da et kæmpe skulderklap for mig, men uden de drenge jeg spillede med havde det ikke kunnet lade sig gøre. Jeg havde min bedste sæson nogensinde i fjor med 15 assist og 6 mål. Alle mål på enten frispark eller direkte hjørne. Jeg må dog også give kredit til Julian for og kunne få det bedste ud af de folk han arbejder med. Vi så også hvordan Kappi (Kasper Hansen) og trommer udviklede sig i fjor, så stor cadeau til Julian også.

Hvornår spiller i førte kamp?

Det gør vi på Fredag D. 10/8 18,45 i Tved mod Egebjerg.