Fynske Bank med endnu et sponsorat i Tved Boldklub

image Tved Boldklubs formand Michael Bisbo siger pænt tak!
13. september 2017 kl. 14:49

Tved Boldklub har fået sig en snak med Tved´s formand Michael Bisbo ovenpå sponsoratet af en gulvvasker:

Tved Boldklub skal ses som enhver anden virksomhed hvor arbejdsmiljøet for vores ansatte har høj prioritet. Vi er meget glade for sponsoratet og vil være en stor hjælp i den daglige drift i Tved Boldklub.

Tved Boldklub har også fået en snak med Tved Boldklubs klubmutti Hanne Pedersen:

Det betyder meget for mig at klubben har arbejdet på at få sådan en maskine som kan lettet mit arbejde.
Jeg spare rigtig meget tid som kan bruges andre steder og på samme tid er den rigtig effektiv.
Vi har nogle skridsikre fliser i vores omklædningsrum som er svære og rengøre med knofedt, men denne maskine renser dem flot.
Jeg er også glad for at Tved Boldklub tænker på arbejdsmiljøet for deres ansatte.

Tved Boldklub takker Fynske Bank for det flotte og hjælpsomme sponsorat.