Optakt S2 Tved - Stenstrup

21. juni 2019 kl. 09:37

Hvad er forventningerne inde kampen ?

En Kamp der kommer til og afgøre om vores målsætning bliver indfriet, med de 3 point tager vi enten en 5 eller 6 plads i rækken. Vores målsætning har gennem sæsonen været en top 6, så hvis vi kunne være heldige og slutte af med en 5 plads ville det være en helt perfekt afslutning. Jeg vil dog sige at drengene skal hive op i sig selv, vores 1. halvleg mod Thurø var simpelthen ikke god nok. De fik en skideballe i halvlegen og kom meget bedre ud til den resterende del af kampen. Jeg forventer vi er klar fra start på søndag, for det kræves der for og vinde den kamp.

Hvor godt er kendskabet til Stenstrup ?

Kendskabet er godt, vi ved hvordan de spiller, to hold der lidt ligner hinanden. De har en rigtig god spiller i Mikkel Rummelhoff som ligger inde på OFF midt og er kreatøren på holdet. Ham skal vi selvfølgelig have lukket ned for. Ellers et hold jeg der er til og tale med.

Hvordan ser holdet ud til weekenden ?

Jeg tror det bliver meget det samme som det hold vi lige har stillet med i tirsdag mod Thurø. Måske et par ændringer men vi ser, jeg er dog sikker på vi stiller med et slagkraftigt hold lige meget hvad.

Hvordan syntes du sæsonen er gået ?

Jeg syntes sæsonen er gået rigtig godt, drengene har flyttet sig rigtig meget. ikke kun på banen men også udenfor. Det fællesskab der er blevet bygget op over de sidste to år bliver meget svært og undvære. Alle har taget trænerteamets ideer til sig og forsøgt på bedste vis og spille den måde for fodbold som vi gerne vil. I den sammenhæng må jeg også rose de mere rutinerede kræfter i truppen Jones, Troch, Woling, Fay og Askholm. de Har været stammen på dette hold og er en form for kulturbærer for vores 2.hold. De yngre kræfter der er kommet op fra ungdommen har også gjort en forskel med det samme, det er både på 1. og 2. holdet, hvis vi kan holde dem i klubben så ser det rigtig spændende ud for fremtiden. sidst men ikke mindst kom der nogle spillere tilbage i vinters som tidligere har spillet i klubben, Jonas Rask, Frederik Emil, og  Frederik Wassmann. Alle 3 har gjort en forskel med vigtige mål og gode præstationer henover forårs sæsonen.

Hvornår spilles kampen ?

Den bliver spillet på søndag klokken 14.45 på Tveds mytiske bane 1.