Vi mangler dommere - Noget for dig?

Garder
22. februar 2020 kl. 10:44

Vi mangler dommere - Kunne det være noget for dig?

Som fodboldklub bruger vi i sagens natur mange dommere og derfor har vi også et ansvar for at hjælpe nye dommertalenter på vej. Så hvis DU har interessen for fodbold og samtidigt kunne være interesseret i at udvikle dig personligt, så håber vi at høre fra dig. Vi er klar med en uddannelse og svar på alle spørgsmål. Skulle du bare være nysgerrig på om det kunne være noget for dig, så tøv ikke med at ringe eller skrive.

Livet som fodbolddommer giver en masse spændende udfordringer, vigtige kompetencer og gode oplevelser både på og uden for banen. Du får ledererfaring og en masse kilometer i benene,  og så er du en vigtig del af fodboldfamilien med relationer til alt lige fra DBU til spillere, trænere, klubfolk og selvfølgelig alle de andre dommere.

Du kan nu bliver dommer på en weekend og vi betaler selvfølgelig for kurset. Du er ikke bundet op på noget bagefter, ingen krav om x antal kampe etc. Ser mere information på linket herunder.

Vi glæder os til at høre fra dig :-)

Dbh. Michael Bisbo

20 44 80 85 - formand@tvedboldklub.dk