Olympen Live 2023

Garder
01. juni 2023 kl. 18:32
Var det ikke noget med en lækker lørdag, fyldt med god musik og en fantastisk stemning, hvor du samtidig støtte Tved Boldklub? - Det er rent win-win.
Olympen Live er en endagsfestival der afholdes på den flotte grønne amfi-lignende plads bag ved Gymnastikhøjskolen i Ollerup. Porten åbner kl.11.00, musikken spiller fra kl.12.00-24.00 – 12 timer med livemusik, kolde fadøl, drinks, street food og hygge!
I år spiller:
TV-2, Dizzy Mizz Lizzy, Queen Machine, Stine Bramsen med band, Folkeklubben, Rocazino og Goss.
Brug dette link når du køber din billet - så ryger der en lille skilling i klubkassen.