Seniornyt

28. maj 2020 kl. 08:21

Nyt fra seniorafdelingen

Så er der lidt nyt om klubbens 1. hold

Mens vi alle går i spænding og venter på at DBUFYN melder ud hvorledes de afslutter de

aflyste turneringer, dvs. får vi vores fortjente oprykning, kan vi med stor glæde meddele

at trænerteamet omkring 1. holdet fortsætter uforandret.

Kenneth Bryde, Taeso, Morten – vil dermed også det kommende år stå i spidsen for det vi håber

er et Fynsseriehold.

Eneste ændring er at klublegenden John, takker af som holdleder – en stor tak til dig for en kæmpe

indsats omkring holdet.

Ny mand på posten som holdleder er en gammel kending, nemlig Tom Schrøder der vender tilbage til

klubben efter et par års pause.

Også på 2. holdet sker der ændringer:

Træner Andy Jørgensen har valgt at søge nye udfordringer efter denne sæson, og vi siger derfor farvel og på gensyn til en populær og vellidt træner i Tved Boldklub.

Andy kom til klubben i 2009 og har været i Tved Boldklub siden, dog afbrudt af en kort afstikker til Årslev.

Andy har haft flere træneropgaver, bl.a. dametræner, ass. træner for 1. holdet og senest 2. holds træner.

Andy har altid arbejdet med en seriøs tilgang til trænerjobbet og har en stor kontaktflade indenfor Fynsk fodbold.

Tak for indsatsen, Andy og held og lykke med din nye opgave.

Ny træner for 2. holdet bliver en gammel kending, nemlig Morten Andersson der også har været i klubben længe og som senest har fungeret som ass. træner for Andy.

Morten har i en årrække spillet på klubbens 1. hold og har også erfaring som træner på en række hold i klubbens ungdomsafdeling.

Assist for Morten bliver Joachim Holm – der pga. af skader har måtte stoppe sin aktive karriere.

Joachim kom til klubben i 2017 og har spillet både på 1. og 2. holdet.

Holdleder Torben Fald, der har været i klubben i en menneskealder, har heldigvis sagt ja til at fortsætte, så ved vi at der er styr på både bolde, kegler og spillertøj.

Vi ønsker det nye trænerteam alt muligt held og lykke med opgaven.

Michael Bisbo